پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فاطمه جان تولدت مبارک
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1393
بازدید : 380
نویسنده : روزبه
 

انگار همین دیروز بود...تولد 21سالگی تو...
همان پلاک با نام روزبه...که به گردنت چه زیبا بود...
اما من...چقدر کوچک و نَحیف شده ام...
کاش بودی عشقم...حال بی تو تک و تنها...چگونه با امروز کنار بیایم...
اولین تولدی که بی تو باید سر کنم...امروز هیچ چیز سر جای خودش نیست...
حتی قلب و مغزم...که دارم به خودم لعن و نفرین میفرستم...
وقتی دلم تنگ می شود...میخواهم زمین و زمان را بهم بدوزم!
وقتی یادت می کنم که چگونه شمع ها را فوت می کردی...
بغض چنگ می اندازد به گلویم... و نفس کشیدن را سخت می کندبرایم...
تولدت مبارک هستی من...




:: برچسب‌ها: فاطمه جان تولدت مبارک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
sara در تاریخ : 1393/10/23/2 - - گفته است :
گیتار در دست و آواز بر لب
میخوانم آنگونه که دلم ندا میدهد
به شوق دیدار یار نواهای دلم را میزنم
و همچنان سر شار از عشق



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: